donderdag 10 juni 2010


Wijnpoll … nek-aan-nekrace

De uitslag van mijn kleine wijnverkiezingspoll is bekend. Evenals gisteravond tijdens de landelijke verkiezingen was ook deze wijnverkiezing een nek-aan-nekrace. In dit geval met drie winnaars (ex aequo 33%): soepel rood, karaktervol rood en sprankelend.
Kunnen we hieruit iets aflezen? In elk geval dat wijnliefhebbers niet helemaal de landelijke verkiezingstrend volgen. En dat de volgende opties door mijn twitter-volgers niet zo favoriet zijn: Zoet wit, niet te moeilijk. | Oranje! Aperol met prosecco dus. | Ik zweef nog. Doe mij maar rosé! | Ik hou van uitgesproken wit. | Pisang Ambon, lekker groen. | Ik ben voor duurzaam, dus liefst bio! | Alcohol!? Ik prefereer Château Aqua.

En nu afwachten welk kabinet we krijgen. En of het nieuwe kabinet gevoelig is voor de bubbeltaxpetitie…

Santé. Ik hou het op sprankelend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten